Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Ο Κασιδιάρης κουτούλησε τον Άδωνη Γεωργιάδη

 
Όπως εξομολογήθηκε στο πρωινό του ΑΝΤ1, ο Άδωνις Γεωργιάδης είχε πέσει θύμα βίας του Ηλία Κασιδιάρη πριν από μερικά χρόνια.Αυτή τη φορά ο Κασιδιάρης έπεισε για τη "πολιτική" του μέσω κουτουλιάς...


 Συγκεκριμένα ο κ. Γεωργιάδης αναφέρει «Πριν από τρία χρόνια στην πλατεία Αττικής, είχα πάει να παραλάβω ένα ψήφισμα των κατοίκων για το μεταναστευτικό. Εγώ δεν γνώριζα τότε τον κ. Κασιδιάρη. Με περικύκλωσε μαζί με άλλους δέκα και μου είπε “τι θες εσύ εδώ ρε;” και κάτι άλλα. Γενικώς, με μισούν εμένα στην Χρυσή Αυγή»

    Και συνέχισε λέγοντας  «Εγώ δεν έδωσα σημασία, είπα “αφήστε με να κάνω τη δουλειά μου”. Ο συγκεκριμένος κύριος, λοιπόν, μου έριξε μια κουτουλιά. Κυκλοφορούσα με ένα τεράστιο καρούμπαλο για μέρες στη Βουλή»!

πηγές : www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: